Heb je een vraag?
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag of antwoord er niet bij?
Neem dan contact met ons op via info@verdraaidgoedproduct.nl of 085-0608560
Bestellen
Hoe kan ik een product bestellen?
1. Zoek eerst het product dat je graag wilt kopen. Klik vervolgens op het product dat je wilt hebben.
2. Kies de variant, kleur of maat die je wilt hebben (indien van toepassing).
3. Kies vervolgens het aantal producten dat je wilt bestellen.
4. Klik daarna op de knop ‘In winkelmand’. Boven in je scherm verschijnt de melding dat jouw artikel is toegevoegd aan het winkelmandje. Je kunt nu naar de kassa gaan of verder winkelen.
Ben je klaar met winkelen?
1. Klik rechtsboven op het winkelmandje en vervolgens op ‘winkelmand bekijken’. Controleer de inhoud van je winkelwagen, als alles klopt klik je op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Je kunt ook direct naar het afrekenproces gaan door op het winkelmandje te klikken en te kiezen voor ‘Afrekenen’.
2A. Ben je een nieuwe klant? Voer dan de factuurgegevens en je adresgegevens in.
2B. Heb je al een account? Log dan in met de bekende gegevens door op ‘Terugkerende klant? Klik hier om in te loggen’ te klikken.
3. Controleer je persoonlijke gegevens en je bestelling. Kies vervolgens voor de gewenste betaalmethode en plaats je bestelling door op ‘bestelling plaatsen’ te klikken. Je komt vervolgens op een beveiligde website met de betaalinstructies, volg deze op om af te rekenen.
4. Als je hebt betaald, krijg je op je scherm een betalingsbevestiging. Je ontvangt ook binnen 10 minuten een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. VerdraaidGoedProduct.nl maakt vervolgens de bestelling voor jou in orde.
Er staat dat er een product is nabesteld. Wat betekent dit?
Wij proberen de levertijd zo goed mogelijk bij onze producten aan te geven. Staat er bij een product ‘in nabestelling’ of ‘verkrijgbaar via nabestelling’ vermeld. Dan betekent dit dat het product momenteel niet op voorraad is. Wij zijn dan in afwachting van nieuwe voorraad vanuit de leverancier. In de meeste gevallen komt deze binnen 3 tot 5 werkdagen bij ons binnen en kunnen wij alsnog jouw bestelling (met een kleine vertraging) versturen. Mocht het voorkomen dat de levertijd langer is dan verwacht, dan zullen wij uiteraard contact met je opnemen om de levertijd te bespreken.
Ons uitgangspunt is altijd om zo min mogelijk verzendbewegingen te laten plaatsvinden. Wij bewaren daarom jouw bestelling tot dat deze helemaal compleet is en zullen deze dan versturen.
Afhalen & verzenden
Ik wil mijn bestelling afhalen, waar doe ik dat?
Onze bestellingen worden verstuurd vanuit onze locatie in Gorinchem. Indien je hebt gekozen voor afhalen, dan kun je hier ook je bestelling afhalen.
VerdraaidGoedProduct
Krinkelwinkel 23a
4202 LM Gorinchem
Op maandag, dinsdag en donderdag kun je van 10.00 tot 16.00 uur je bestelling afhalen.
Twijfel je of je nog terecht kunt? Bel dan naar de klantenservice op +31(0)85-0608560 met vragen over afhaaltijden. Hierbij is het handig om je ordernummer bij de hand te hebben.
Wat gebeurt er als het pakketje niet kan worden afgeleverd?
PostNL doet maximaal 2 afleverpogingen. Je kunt bij het plaatsen van de bestelling kiezen of het pakket bijvoorbeeld ook bij de buren afgeleverd mag worden. Na 2 afleverpogingen wordt het pakket bij het dichtsbijzijnde PostNL-pakketpunt afgegeven. Je kunt je bestelling vervolgens daar ophalen. Als je het pakketje uiteindelijk niet komt ophalen, wordt het retour gezonden naar VerdraaidGoedProduct.nl.
Indien je het pakje opnieuw wilt laten versturen dan kun je dit bij ons aangeven. Wij vragen je dan wel opnieuw verzendkosten te betalen. Indien je besluit af te zien van de bestelling dan krijg je van ons het orderbedrag minus de verzendkosten retour.
Bezorgen jullie ook pakketjes aan postbusnummer en antwoordnummer?
Pakjes geadresseerd aan postbusnummers of antwoordnummers kunnen niet door PostNL bezorgd worden. We kunnen onze producten daarom niet naar deze adressen verzenden.
Wat is de levertijd?
Wij proberen de levertijd zo goed mogelijk bij onze producten aan te geven. Voor de meeste producten geldt dat je ze binnen 3 tot 4 werkdagen binnen hebt. We zijn daarbij natuurlijk ook afhankelijk van PostNL. En een enkele keer gaat het bij ons ook wel eens mis. We werken met mensen, en niet met machines. Wij vinden dat mooi, wij hopen u ook.
Zit er een product bij wat een langere levertijd heeft? Dan wordt het pakket in z’n geheel bij u afgeleverd volgens de langste levertijd.
Het is net 15h geweest, maar ik wil toch héél graag mijn pakket morgen hebben. Kan dat nog?
Cadeautje nodig en tot het laatste moment gewacht? In de meeste gevallen kunnen we je toch nog helpen, mits het niet later is dan 16:00 uur. Neem telefonisch contact met onze klantenservice en dan bespreken we het. Wij vragen u hiervan alleen gebruik te maken indien u de bestelling echt de volgende dag nodig heeft.
Let op: de bestelling moet nog wel in de webshop geplaatst en betaald worden!
Retour sturen
Ik wil graag iets terugsturen, hoe doe ik dat?
Je mag je product binnen 14 dagen altijd aan ons terugsturen. Dat mag zonder opgaaf van reden, maar we vinden het natuurlijk fijn om te weten hoe het beter had gekund. We vragen je wel om de retourzending even bij ons te melden via info@verdraaidgoedproduct.nl.
Nadat je de retourzending bij ons hebt gemeld, kun je de producten versturen naar:
VerdraaidGoedProduct Retouren
Krinkelwinkel 23a
4202 LM Gorinchem
Nederland
Zodra het product in originele staat bij ons binnen is storten wij het volledige factuurbedrag terug. De verzendkosten om het product terug te sturen vergoeden wij niet.
Let op: Als je het product met een cadeaubon hebt gekocht, wordt het bedrag van de retourzending teruggestort in de vorm van een nieuwe cadeaubon of tegoedbon. Cadeaubonnen kunnen niet in geld worden omgezet.
Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?
Is je bestelling incompleet of heb je een verkeerd product ontvangen? Laat het ons even weten via een reply op je order-bevestiging (die je na bestelling per mail ontvangen hebt). We lossen het zo snel mogelijk voor je op!
Cadeaubonnen
Moet ik mijn cadeaubon in 1x uitgeven?
Nee hoor. Zolang de bon geldig is blijft het krediet bewaard. Wanneer je een bon hebt van €50 en je geeft €20 uit, dan kan je de resterende €30 een volgende keer gebruiken.
Waar moet ik de cadeaubon-code invullen?
Dit kan bij het afrekenen. Helemaal bovenaan, boven je adresgegevens, wordt gevraagd of je een cadeaubon hebt. Wanneer je hier de code invult wordt deze verwerkt.
Ik wil voor een hoger bedrag bestellen dan mijn bon-waarde, wat nu?
Geen probleem. De bon-waarde wordt afgetrokken van het totaalbedrag. Het openstaande bedrag kan afgerekend worden via de betaalwijze van je voorkeur.